browser icon
Uporabljate varnostno pomankljivo različico spletnega brskalnika. Prosimo posodobite vaš spletni brskalnik!
Uporaba zastarelega brskalnika ni priporočljiva iz varnostnih razlogov. Za varnejšo, hitrejšo in boljšo uporabniško izkušnjo vas prosimo, da še danes posodobite vaš spletni brskalnik ali namestite novejšega.

ABOUT PROJECT

Mednarodni ERASMUS+ projekt 2014-2017logo-erasmusplus

»Discovering Europe«

 

Osnovna šola Križe je bila septembra 2014 sprejeta v mednarodni projekt Erasmus + Strateška partnerstva. Erasmus projekti so nasledniki nekdanjih Comeniusovih projektov Šolska partnerstva, ki zgolj pod drugim imenom nadaljujejo tradicijo povezovanja šol iz različnih držav Evropske unije.

Projekt »Discovering Europe« povezuje deset osnovnih šol iz desetih evropskih držav:POLJSKA (koordinatorica projekta), FINSKA,GRČIJA,ITALIJA, NEMČIJA, NIZOZEMSKA, ROMUNIJA, SLOVENIJA, ŠPANIJA, VELIKA BRITANIJA
Cilj triletnega projekta je, da učenci preko dopisovanja in srečevanja z vrstniki iz drugih evropskih držav poglabljajo znanje tujih jezikov in spoznavajo druge evropske države, njihovo kulturo, jezik in zgodovino.

Projekt povezuje učence 6. in 7. razredov, ki so na OŠ Križe pod mentorstvom učiteljic Andreje Polanšek, Mojce Kralj, Katje Konjar, Mojce Pretnar Podobnik in Nataše Dovžan zbrani v krožku ERASMUS CLUB.

Projekt je finančno podprt s strani Evropske unije.

mag. Andreja Polanšek, koordinatorica projekta

 

 

ERASMUS KROŽEK – točkovnik

1. Vabilo na Erasmus krožek visi na vratih učilnice 27, kriteriji ocenjevanja pa v učilnici 27.

2. Cilji krožka:
• učenje angleščine (dopisovanje z vrstniki iz partnerskih držav projekta)
• spoznavanje Evrope in njenih dežel

3. Naloge v šolskem letu 2016/17:
– Dva pisna izdelka v angleščini (Tree of Good Wishes, Crazy tales)
– Ljudske pripovedke ( lutkovna predstava -1. a)
– Narodni parki – (Sečoveljske soline – Powerpoint)

 

4. Kriteriji točkovanja:
– 0 točk – učenec ni naredil naloge ali izdelka
– 1 točka –učenec je izdelek ali nalogo opravil, vendar pomanjkljivo
– 2 točki – učenec je izdelek opravil
– 1 točka – učenec je nalogo ali izdelek naredil do roka

Skupaj možne največ 3 točke za nalogo. Upošteva se tudi prisotnost pri krožku. V primeru izeenačenja na spodnji meji o izboru odloča poznavanje projekta in znanje angleškega jezika (test).